چه می تواند کلیه بیمار شکست آیا اگر آنها می توانند دیالیز ندارند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می تواند کلیه بیمار شکست آیا اگر آنها می توانند دیالیز ندارند

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یا پیوند رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، اما هر دو آنها را نیاز به یک مقدار زیادی از پول، پس چه می تواند بیمار نارسایی کلیه را در صورتی که می توانید آنها را تهیه ندارند؟ آیا روش های درمانی جایگزین دیالیز است که می تواند کمک به کسانی که مردم زندگی می کنند بهتر وجود دارد؟

برای این سوال جواب باید بله است، یک سری از روش های درمانی چینی است که می تواند جایگزین دیالیز و پیوند وجود دارد. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، همکاری با پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل و سایر درمان منحصر به فرد، می توان آن را probelm کلیه از علل آن را حل کند.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای حل بیماری های کلیوی از علل آن؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی است، آن را در بهبود عملکرد کلیه و هدف حل مشکل کلیه از ریشه آن است. این چهار عمدتا توابع است که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد coagualtion و بزرگ رگهای خونی. توسط آن چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و حل مشکل کلیه.

بیمار نارسایی کلیه چه می توانید انجام دهید اگر آنها می توانند دیالیز یا پیوند را ندارند؟

از بالا ما می توانید پاسخ را می دانند، این است که به دنبال کمک ازدانشگاه دیگر درمان های جایگزین و درمان چینی مثل طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین درمان های جایگزین است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: